2017. január 4., szerda

Hogyan emlékezz az esküvőn azokra, akik már nem lehetnek ott...........

Hogyan emlékezz az esküvőn azokra, akik már nem lehetnek ott........... Ez egy jó kérdés. Kell e megemlékezni róluk? Vajon nem töri ketté az esküvő hangulatát egy ilyen megemlékezés?

Sajnos nekem sem tudna már ott lenni az édesapám, de én szeretném ha valamilyen formában megemlékeznénk róla, én és minden hozzátartozóm. Igaz, azok a pillanatok, nem feltétlenül a jókedv pillanatáé, de ez a pillanat nem is arról szól, hanem arról a szerettünkről aki már nem lehet ott.
Elrontja e a hangulatot? nem! Mert tudom ezt ő sem szeretné :)
valamelyik nap egy fórumon olvastam erről  egy beszélgetést, ami igen csak elgondolkoztatott hogy is valósítanám meg. De jobbnál jobb ötleteket olvastam, és én is elkezdtem keresni, utána olvasni.

Ezeket a sorokat, linkeket, képeket szeretném megosztani veletek,

Tarts fenn helyeket az elhunyt szeretteidnek, nyomtass róluk fotókat, és helyezd el őket fekete keretben a székeken. Ha belefér a költségvetésbe, készíttethetsz nekik egy-egy szép koszorút is a fényképek mögé. Így láthatod a mosolyukat a ceremónia alatt, nemcsak a szívedben lesznek jelen.

Egy két lehetőség: 
- Nálunk a vőfély fog mondani egy kis versikét a kikérőkor.  Vőfély vagy CM nagyon ajánlott, ha 20 főnél többen lesztek. Egy jó vőfély/cm sok terhet levesz a válladról a nagy napon. Nem a versmondás a feladatuk. Az csak egy körítés...

- akik már eltávoztak a főasztalon mellettünk kapnak egy terítéket, így kicsit ők is ott vannak. A vőfély el fogja mondani, hogy miért az üres tányér

 - a temetői virágokat egy szál vörös rózsával 

Nekem a menyasszonyi csokromban lesz egy pici fotó róla. Beletűzve mint egy virág, pici keretben, egy 20 forintos átmérőjűt képzelj el.És lesz a párom kiterjedtben is.



Ez a téma még nincs kimerítve, érdekesnek találom, folyt köv. :)
arra azért kíváncsi lennék kíváncsi lennék kinek mi a véleménye :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése